Ваше місто
Ваше місто
Наші магазини
Каталог
Зв'язатися з нами
0 800 759 569 (безкоштовно) 044 353 92 56
[email protected] Замовити виклик
Режим роботи
з 9:00 до 20:00 без вихідних

Питання та відповіді

Оформлення замовлення, оплата, доставка і повернення

Як я можу оформити замовлення на сайті?
Оформити замовлення на вподобаний ювелірний виріб можна за телефоном гарячої лінії або безпосередньо на сайті aurum.in.ua.

Як я можу скасувати своє замовлення?
Для того щоб скасувати своє замовлення достатньо зателефонувати на гарячу лінію і повідомити менеджеру Інтернет Магазину про свій намір, вказавши номер Вашого замовлення. Скасування замовлення також можливе в особистому кабінеті на сайті.

Чи діє моя знижка по дисконтній карті в інтернет-магазині?
Так звісно. Дисконтна карта, яку Ви отримали в роздрібному магазині, діє також і в нашому інтернет-магазині. Всі покупки продовжують враховуватися, а знижки накопичуватися.

Якщо я отримав своє замовлення, але мені не підійшла або не сподобалась прикраса, я можу її повернути або обміняти?
Незважаючи на те, що згідно з українським законодавством ювелірні вироби не підлягають обміну та поверненню, ювелірна компанія AURUM йде назустріч своїм клієнтам і даємо можливість обміняти Вашу прикраса на аналогічну. Обмін прикрас залежить від ряду факторів:

  • виріб не має пошкоджень або явних слідів використання;
  • прикраса не розпломбована і не пошкоджена заводська бірка, а також є в наявності товарний чек;
  • минуло не більше 14 календарних днів з моменту продажу.
Зворотну доставку сплачує клієнт.

Коли я отримаю свої прикраси після оформлення замовлення?
Оскільки більшість прикрас, представлених на нашому сайті, розміщено безпосередньо в роздрібних магазинах компанії по всій Україні, термін доставки буде залежати від того, в якому саме магазині на даний момент знаходиться виріб. Зазвичай термін доставки становить 2-4 робочих дня.

Які способи доставки можливі при замовленні?

  • Самовивіз з магазину, якщо у Вашому місті присутній роздрібний магазин AURUM;
  • Доставка кур'єром AURUM по Києву;
  • Доставка службою "Нова Пошта".

Детальніше про умови доставки можна дізнатися в розділі "Інформація для покупців"> "Доставка і оплата".

Яким способом я можу оплатити своє замовлення?

Для оплати ювелірних виробів і інших категорій товарів в компанії AURUM доступні наступні способи:

  • Готівковий розрахунок при самовивозі з роздрібних магазинів AURUM;
  • Готівковий розрахунок при отриманні замовлення у відділенні служби доставки або доставці кур'єром;
  • Оплата карткою VISA / MasterCard на сайті aurum.in.ua, через термінал при самовивозі з роздрібних магазинів AURUM;
  • Оплата карткою VISA / MasterCard в відділенні служби доставки Нова Пошта;
  • Безготівковий розрахунок для фізичних і юридичних осіб на вимогу клієнта. Надається рахунок для сплати, із замовленням відправляється рахунок і видаткова накладна.

Гарантія та сервісне обслуговування

Звідки мені знати, що прикраса справжня?
Усі вироби з дорогоцінних металів на нашому сайті пройшли перевірку в Державній пробірній службі України. Усі прикраси йдуть з пробою та іменним клеймом виробника. На бирці присутня печатка, зазначений виробник, найменування або артикул, вид металу і його проба, розмір, вага, а також всі характеристики дорогоцінних вставок. При вставках з діамантів більше 0.3 карата також додається сертифікат якості.

Ви надаєте сертифікати якості при продажі?
  • При продажі ювелірних виробів з діамантами більше 0.3 карата надається відповідний сертифікат якості.
  • При продажі виробів з напівдорогоцінним камінням сертифікат якості каменів не надається, але вся інформація є на бирці. Перевірити якість каменів та отримати сертифікат можна самостійно в Гемологічному центрі.


Яка гарантія на вироби?
Ювелірна компанія AURUM не є виробником ювелірних прикрас, тому на прикраси, представлені в мережі магазинів і на сайті, поширюються гарантійні умови від виробників ювелірних прикрас. Виробник, товари якого представлені в магазинах і на сайті AURUM гарантує відповідність ювелірних виробів до вимог ДСТУ 3527-97 «Ювелірні вироби з дорогоцінних металів» і надає гарантійне обслуговування по усуненню прихованих недоліків, які виникли з вини виробника, при дотриманні покупцем наступних умов:

  • Для виконання гарантійного ремонту або подачі претензії щодо якості придбаного товару покупець може звернутися до продавця магазину, де був придбаний продукт, або за телефоном гарячої лінії мережі AURUM. При цьому покупець зобов'язаний мати товарний чек з датою продажу, виріб з биркою і документ, що засвідчує особу. Гарантійне обслуговування не поширюється на вироби, що мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними мийними засобами, а також засобами, що містять хлор і йод, кремами та мазями, що містять ртуть та її сполуки;
  • Для виконання гарантійного ремонту покупцю слід дотримуватись правил експлуатації ювелірних виробів.




Введіть номер телефону і ми вам зателефонуємо за кілька секунд