Блог

Питання та відповіді

Оформлення замовлення, оплата, доставка і повернення

Як я можу оформити замовлення на сайті?
Оформити замовлення на ювелірний виріб Ви можете за телефоном гарячої лінії, або безпосередньо на нашому сайті.


Як я можу скасувати своє замовлення?
Для того, щоб скасувати своє замовлення, достатньо зателефонувати на нашу гарячу лінію і повідомити менеджеру про свій намір, вказавши номер Вашого замовлення. Скасування замовлення можливе також в особистому кабінеті на сайті.


Чи діє моя знижка по дисконтній карті в інтернет-магазині?
Так звісно. Дисконтна карта, яку Ви отримали в роздрібному магазині діє також і в нашому інтернет-магазині. Всі покупки продовжують враховуватися, а знижки накопичуватися.


Якщо я отримав своє замовлення, але мені не підійшла або не сподобалась прикраса, я можу її повернути або обміняти?
Незважаючи на те, що згідно з українським законодавством ювелірні вироби не підлягають обміну та поверненню, ми все одно йдемо на зустріч нашим клієнтам і даємо можливість обміняти Вашу прикрасу на аналогічну. Обмін прикрас залежить від ряду чинників:

  • виріб не має пошкоджень або явних слідів використання;
  • прикраса не розпломбована і не пошкоджена заводська бірка, а також є в наявності товарний чек;
  • минуло не більше 14 календарних днів з моменту продажу.

Зворотну доставку сплачує покупець.


Коли я отримаю свої прикраси після оформлення замовлення?
Оскільки більшість прикрас, представлених на нашому сайті, розміщено в наших роздрібних магазинах по всій Україні, термін доставки буде залежати безпосередньо від того, в якому саме магазині на даний момент знаходиться прикраса. Зазвичай термін доставки становить 2-4 робочих дні.

Які способи доставки можливі при замовленні?

  • самовивіз з магазину, якщо у Вашому місті присутній роздрібний магазин KSD AURUM;
  • доставка службами «Нова Пошта», «Укрпошта», «Justin» і «Спецзв'язок»;
  • кур'єром по Києву.



Яким способом я можу оплатити своє замовлення?

  • Готівкою при самовивозі з магазину або при отриманні у відділенні служби доставки або кур'єром служби доставки;
  • Готівкою при доставці кур'єром по Києву;
  • Кредитною карткою при самовивозі з магазину або відділення служби доставки;
  • Кредитною карткою безпосередньо на сайті;
  • Безготівковий розрахунок на вимогу клієнта. Ми надаємо рахунок для оплати, а разом із замовленням надсилаємо також рахунок і видаткову накладну;
  • Також можлива оплата в кредит і розстрочка платежу.

Гарантія та сервісне обслуговування

Звідки мені знати, що прикраса справжня?
Всі вироби з дорогоцінних металів на нашому сайті пройшли перевірку в Державній пробірній службі України. Всі прикраси йдуть з пробою та іменним клеймом виробника. На бирці присутній печатка, виробник прикраси, назва або артикул, вид металу і його проба, розмір, вага, а також всі характеристики дорогоцінних вставок. При вставках з діамантами від 0.5 каратів і більше також додається сертифікат якості.

Ви надаєте сертифікати якості при продажі?

  • При продажі ювелірних виробів з діамантами більше 0.5 карата надається відповідний сертифікат якості.
  • При продажі виробів з напівдорогоцінним камінням сертифікат якості каменів не надається, але вся інформація є на бирці. Перевірити якість каменів та отримати сертифікат можна самостійно в Гемологічному центрі.


Яка гарантія на вироби?
Ювелірна компанія AURUM не є виробником ювелірних прикрас, тому на прикраси, представлені в мережі магазинів і на сайті, поширюються гарантійні умови від виробників ювелірних прикрас. Виробник, товари якого представлені в магазинах і на сайті AURUM гарантує відповідність ювелірних виробів до вимог ДСТУ 3527-97 «Ювелірні вироби з дорогоцінних металів» і надає гарантійне обслуговування по усуненню прихованих недоліків, які виникли з вини виробника, при дотриманні покупцем наступних умов:

  • Для виконання гарантійного ремонту або подачі претензії щодо якості придбаного товару покупець може звернутися до продавця магазину, де був придбаний продукт, або за телефоном гарячої лінії мережі AURUM. При цьому покупець зобов'язаний мати товарний чек з датою продажу, виріб з биркою і документ, що засвідчує особу. Гарантійне обслуговування не поширюється на вироби, що мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними мийними засобами, а також засобами, що містять хлор і йод, кремами та мазями, що містять ртуть та їх сполуки;
  • Для виконання гарантійного ремонту покупцю слід дотримуватись правил експлуатації ювелірних виробів.